2011年1月17日 星期一

Emma希望與大家說的話 22 - 毛澤東孫子版

作者: jessica35354 (  ) 看板: Gossiping
標題: Re: [轉錄][校園] Emma希望與大家說的話
時間: Mon Jan 17 21:21:50 2011

毛澤東孫子版本

: No, I am really shocked!
: NONE of it is true
: NONE.

呃...這個....我想說...這個啊.....在這.這.........

: But since we don't speak chinese we cannot write in the forum
: and we cannot tell the TRUTH
: We would NEVER do anything to hurt ANYONE

這個事實就是...這個....我無意在這個...這...就是啊....我沒有這個意思要....

做這個....也就是說這個...打擾任何人的事情...

: My neighbour has been knocking on my wall since the day I moved into the dorm
: in September.

我的鄰居這個...呃....我想從側邊講這麼一個...也就是說這個...我啊...搬來這個..

呃...這一個...也可以說是在九月的時候...我搬來這麼一個..就是說...現在這麼一個..

: Every time I skyped with my family, wishing my grandmother a happy birthday or
: took a shower she knocked on my wall every time I moved!!
: It was just CRAZY

換個邊來說好了....這個...我啊...每一次想....也可以說成這個我從像現在這個...

我要跟祖母做...這麼一個...呃....我啊...每次都要強調的這...也就是這個...

: I told the manamgement of course but they just said "yes, she is very
: sensitive"

談到我跟管理員強調的這個....呃...也可以說是這樣一個我們談過的這個.....

: but I could not even live in my room. I never felt good or relaxed in there
: cuz she knocked ALL the time.
: Even in the middle of the night to wake me up.Cuz she knew that I was asleep.
: So on Friday in the afternoon she knocked again and I was sitting quietly in
: my room, on my laptop.

有一個很重要的部分...就是敲牆壁...敲牆壁嘛....我想談關於這個...敲牆壁的這..

我啊...強調這個...敲牆壁...我用著我的電腦啊這個...他卻又再敲牆壁...這是我很..

這也可以說是這個...

: And all of a sudden I see her face looking through my window!!
: That is invasion of privacy right!!
: Like that is MY room and she has NO right to look through my window!!
: I got really upset.

突然這個...她的一張臉換個邊說這個....也就是這個...呃....跑到我窗前啦這...

我想強調的是這個...她這個這樣做...根本就是這個...侵犯了...也可以說是侵犯了

我的隱私嘛....


: And all of the other exchange students know about these little things
: throughout the whole semester
: Everyone thought it was weird that the management didn't do something about
: it.

這個...呃....我想表達的是這個...所有的這一個外籍學生這個...這個...怎麼說呢?

我想強調的是每一個人..這樣一個...都知道這個...呃....這個事情...

: But then on Friday night we though: "why don't we go and look through HER
: window (because she had done the same thing to me on the same day)
: so we went and knocked and said slowly "hiii, excuse us, can you please open
: so that we can talk to you".

但這個...怎麼說呢....她還...這個...我們想要做這樣一個...呃...這一個事情...

也就是說這一個...我們一直強調的這個...看這樣一個窗戶...呃...也可以換個邊...

她也一直作這樣一個...我們說過的這一個事情....

: It was only ONE boy who knocked and nothing crazy then she makes up these
: stories about death treats and stuff it was just INSANE.
: and apparently she complains about EVERYONE.
: people who live next to her, upstairs, downstairs etc..
: Last year she had another victim and this time I was her victim.
: She would do anything she could to harrass me

簡言之...當然這樣一個...這我們也只有...這一個其實嘛...我想強調的重點是...

那時候這一個....換個邊說...這個我們只有一個...其實可以說是這樣一個...

就只有這麼一個男同學....但她卻這個...根本就是這一個...其實簡單來說呢...

就是這麼一個動作...也可以說成這個抱怨的動作...而她這個到處去做...

這個....呃....我感到非常疑惑這個...




--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 218.162.75.181
推 wommow:XDDDDDDDDDDDDD有畫面                                     01/17 21:22
推 jonnydamon:XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD頭推     01/17 21:22
噓 gsuper:非常有趣                                                 01/17 21:22
推 benka:XD                                                        01/17 21:22
噓 R75:這個版本是系列文第一個噓的                                  01/17 21:22
推 johnny3:這個....阿.....八卦...在哪...                           01/17 21:22
→ KI780804:這系列文梗都爛了                                       01/17 21:22

沒有留言:

張貼留言

您好.本資料庫並非第一手資料.如果你有對文章作者的詢問,意見與需求,請自行找尋文章作者並提供意見,謝謝.